GIMP animacija-Zimska idila


  Jedan jednostavniji primjer kako napraviti animaciju u gimpu. Uzecemo 
sliku  zimske idile  i dodati pahulje i napraviti efekat padanja snijega.


zimska idila

1.  Prvo sto cete uraditi je duplirati layer (sloj slike) bar sedam, 
osam puta jer sto vise layera to ce animacija izgledati uvjerljivija.

Kliknite na Layer pa duplicate layer i to ponovite dok ne napravite dovoljan broj layera.

2. Odaberite paintbrush tool i npr. Circle Fuzzy brush.Podesite scale za velicinu pahulje
koja vam odgovara izaberite bijelu boju.

3.Oznacite prvi layer i na slici crtajte pahulje.
gif animacije

4. Oznaciti drugi layer a iskljuciti prvi da bi modli da vidite sta crtate (vidi na slici) i crtati pahulje po tom layeru. Ovaj korak ponoviti za svaki layer posebno.

5. Ako zelite provjeriti kako ce to sve izgledati kliknite na filters-animaton-playback.
Tu mozete pustiti animaciju, mozete podesavati brzinu u donjem lijevom uglu prozora.

6. Kliknuti na File-Save As-Select File Type(By Extension)-GIF image-save,

zatim oznaciti Save as Animation i kliknuti na export
i animacija je zavrsena.

15 comments:

  1. hvala za tutorijal ! uradiloa sam ovu animaciju i sve je ok. :) ali je ne mogu prebaciti u avi format da bi je mogla uploadovati na youtube.. posto youtube ne podrzava gif format .. da li bi mi neko mogao pomoci oko toga..?

    ReplyDelete
  2. Total video converter;ili
    Gif to avi-
    Mr.Google

    ReplyDelete
  3. E ovako dodjem do 6. koraka i uradim i njega, ali mi se na samom kraju ne pojavi ovaj prozor na kojem trebam kliknuti ''save as animation'' i ''export''. Tako da animaciju koju sam napravila mogu da otvorim samo u Gimpu . A animacija je uspjela i to je ok . Ali me zeza taj zadnji korak. Ako mi mozes pomoci.. ?

    ReplyDelete
  4. znaci ja uradim ovaj korak ''File-Save As-Select File Type(By Extension)-GIF image-save'' i kad na karaju dole u uglu kliknem na save to je kraj ne pojavljuje mi se ovaj zadnji prozoru u tutorijalu sto ima ''export file'' i u tome je problem

    ReplyDelete
  5. sad sam kod ''rotacija animacija'' tutorija vidjela da ako je gimp 2.8 (a ja imam taj) onda ides na ''export'' i one ostale korake (image.gif pa opet ''expor'' pa cekiras da se snimi kao animacija) i uradila sam sve to, ali mi na kraju uopste ne bude animacija nego najobicnija slika .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pretpostavljam da koristiš windows 7 tako da u windows photo viewer-u se ne mogu pregledati gif animacije. To je po meni veliki nedostatak za win 7. Znači nije do tebe ni do gimpa.
      Možeš ih otvoriti samo u IE, firefox-u, chrome-u itd ili da instaliraš neki drugi programčić kao što je Irfanview za pregledanje slika.


      Delete
  6. Da koristim windows 7 i uspjela sam otvoriti u IE . Hvala ti !

    ReplyDelete
  7. gimp je cooolllllllllllllll super!!!:)

    ReplyDelete
  8. hej Risto samo da te pitam .... uradila sam ovu aniaciju i ona je aktivna kad je pustim na google chrome radi sve ok ... ali kako da bude aktivna kad kopiram njen URL i zaljepim na fejsbuku npr ... posto ove neke animicije koje imaju ne netu bez problema im copy URL i onda samo paste gdje god i one su aktivne, rade ... npr ovo je sa neta animacija i ona radi, aktivna je kad kliknes na nju http://heathersanimations.com/Romance/rose1.gif a ovo je moja iz tvog tutorijala koju kad zaljepim negdje na fejs npr nece da radi dok ne iskopiras url pa ubacis gore u ovaj pravougaonik gdje se kuca URL ... C:\Users\Protic\Desktop\New folder (11)\gimp\puz.gif

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu nema pomoći pošto facebook blokira gif animacije i prikazuje ih kao statičnu sliku. Prije je bila grupa na facebooku koja je upravo tražila da se pusti ta mogućnost ali ne vjerujem da će se to desiti.

      Delete
  9. hej ja sam upravo zakacila jednu animaciju, koju sam nasla na internetu na svoj zid na fejsbukiu i ona je aktivna, radi, nije staticna slika. gif je animacija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajde podijeli sa nama kako si to uradila. ♡

      Delete
  10. pa nista nadjem gif animaciju na netu copy njen URL i onad je paste na zid na fejsu ... i kad na fejsu kliknes na nju ona se otvori u novom prozoru i radi.. a kad to isto uradim sa svojom animacijom ona ne bude aktivna ... nadam se da me razumijes sta te pitam ... inace totalni sam laik i slabo baratam terminima...
    znaci nisam upload neku animaciju sa neta na fejs na moj profil nego sam je samo copy paste ... i ona tako radi...da sam je upload sa na fejs sigorno bi bila samo slika kao sto ti kazes... a mene zanima koji mi jos korak fali pa da ovu moju animaciju, kad copy njen URL pa paste na zid na fej da se moze otvoriti da radi ... znaci ne da je upload to znam da ne moze nego samo da kad copy paste da bude aktivna na fejsu na zidu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na zidu ne može biti aktivna, ne postoji način za to.

      Delete
  11. ne moze biti aktivna animacija direktno na zidu ali kad kliknes na nju ona se otvori u novom prozoru i radi.. moja ne radi nikako osim kad je sa svog kompa prevucem na google chrom ili internet explorer

    ReplyDelete

Autentik Top Lista

pronađite nas na facebooku

| Gimp Tutorial | Privacy Policy | Kontakt

Back to TOP   |