GIMP 3D text-efekat


U ovom postu cu vam pokazati kako da dizajnirate 3D tekst u gimpu.
1. Odaberite Text Tool i upisite tekst koji zelite. Podesite velicinu i vrstufonta . Ja sam u ovom postu koristio Sans Bold.


2.  Idite na Layer - Text to Selection - Text to Selection da biste dobili isprekidane linije oko slova.


3.  Treci potez je: Odaberite Blend Tool i izaberite gradient kojim cete obojiti slova. Ja sam odabrao Golden gradient. Obojite slova, uhvatite klik malo iznad teksta i otpustite klik malo ispod teksta i izgledace ovako:
4.     Odaberite Prespective tool  (Shift+P). Kliknite na tekst i otvorice vam se opcija za mijenjanje perspektive pogleda na tekst. Treba da je podesimo tako da slova izgledaju polozeno a to cemo uciniti tako sto cemo gornji dio teksta suziti. Kockice u lijevom gornjem i desnom gornjem uglu povuci prema unutra i malo ih spustiti nize. Klik na Transform. Trebalo bi da na kraju izgleda ovako.

5. Pritisnite  R  na tastaturi i kliknite jednom na bijelu povrsinu layera. Zatim pritisnite  istovremeno na tastaturi Ctrl shift i D. Tim potezom duplirate layer. Onda pritisnite na tastaturi strelicu prema gore da bi taj layer pomjerili na gore za jedan piksel. Ta dva poteza cete ponoviti tridesetak puta dok ne dobijete ovo:
6.     Klik na Layer   pa  Transparensy  i  Alpha to Selection i dobicete ovo:



Onda idite na Filters-Decor - Add Bevel, podesite Thickness na 15 i ok. Rezultat je sledeći:

7.  Sledece:  iskljuciti vidljivost layera Background u panelu gdje su layeri a sve ostale ostaviti vidljivim. Samo kliknite na ovo oko s lijeve strane.



Potom idite na Image-Merge Visible - Layers i potvrdite Merge. Sada ste sve kopije layera spojili u jedan osim pozadine na koju cemo dodati efekat sjenke. Klik na Filters-Light and Shadows-Drop Shadow  i ok.Dobili ste konacan izgled 3D teksta sa vrha posta.

8 comments:

  1. Meni nece da radi sa sterlicom na gore sta da uradim pokusao sam 30 kao sto si reko nece!

    ReplyDelete
  2. "5. Pritisnite R na tastaturi i kliknite jednom na bijelu povrsinu layera."

    Da li si kliknuo na sliku kao što piše, jer ako prvo ne klikneš na sliku strelica prema gore je neće pomjerati.

    ReplyDelete
  3. Meni je nestalo ovo layeri, ova zadnja slika, ovo sa okom. Kako da je vratim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ideš u meniju na opciju "Windows > Recently Closed Docks" i klikni na "Layers, Channels, Paths, Undo-Brush..." i vratiće se.

      Delete
  4. O, super. Hvala.
    BTW, super tutorijali. Ja sam tek "otkrila" Gimp, i čini mi se kompliciran, pa dobro dođe malo poduke.

    ReplyDelete
  5. Nemam text selection.Kad izaberem gradient ne mogu da obojim samo slova,vec mi se oboji cela povrsina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idi desni klik na layer sa tekstom i klikni na Alpha to Selection i dobićeš text selection ponovo.

      Delete

Autentik Top Lista

pronađite nas na facebooku

| Gimp Tutorial | Privacy Policy | Kontakt

Back to TOP   |